BİLGELİKYOLU

Sevgiye ve Bilgiye sınır yoktur

HAKKIMDA

Erol Yurderi

1949 yılında İzmit’te doğdu. 1972′de İstanbul Üniversitesi Sosyal Antropoloji Bölümünü bitirdi.

1968 yılında spiritüel bilgilerle tanıştı. Yoganın bir türü olan “Hatha Yoga” ya ise, 1971 yılında üniversite yıllarında, Müheyya İzer’den ders alarak başladı. 1974 yılında Hintli yogi Raj Balaram’dan özel ders alarak ilerledi. Yine aynı yıl “Transandantal Meditasyon” öğrendi.

1976 yılında İsviçre’ye giderek, Maharishi Avrupa Araştırma Üniversitesi’nde (MERU) “Yaratıcı Zeka Bilimi” öğretmenliğini aldı.

Türkiye’ye döndüğünde 1976 da Boğaziçi Üniversitesi Kütüphanesine girdi. 1981-1983 yıllarında, Boğaziçi Üniversitesinde, birinci sınıf öğrencilerine spor dersleri icinde bir branş olarak, 2 sene yoga dersleri verdi.

1984 yılında üniversiteden ayrıldıktan sonra kendini tamamen Yoga’ya veren Erol Yurderi, bugüne kadar bir çok öğrenci yetiştirmiştir. Yoga ve diğer Alternatif terapilerle ilgili çeşitli makaleleri bulunmaktadır.

Ayrıca, “Kendini Tanıma” konusunda grup çalışmaları da yapan Erol Yurderi, gruplara ve kişilere özel olarak “Hatha Yoga” dersleri vermektedir.

E-Mail: eyurderi@yahoo.com

02/07/2007 - Posted by | ABOUT (HAKKIMDA)

21 Yorum »

  1. Merhaba Erol Ağabey, Güzel düşüncelerin, emeğin ile çok güzel bir site olmuş. İnsan okudukça okuyası geliyor desem daha doğru olacak. Birde bu güzel siteye “insan olmak” ve “insan üstüne çıkmanın evrensel yollarını” ilave etseniz çok besleyici, doyurucu ve okuyucusuna çok şey kazandıran süper bir çalışma olacak. Zaman her daim içinde taşıdığı hayırlarla üzerinizde olsun. Sevgi ve Saygılar.

    Yorum tarafından Ateş Cihan Çetin | 11/07/2007 | Cevapla

  2. Sevgili Ateş,
    Değerli eleştirin için çok teşekkür ederim. Site ‘yi daha yeni oluşturuyorum. Önerdiğin konu başlıkları doğrultusunda elimde var olanlarla zaten birşeyler hazırlayacaktım. Sevgiler.

    Yorum tarafından yurderi | 11/07/2007 | Cevapla

  3. Merhaba Abicim
    Siteye goz gezdiriyim derken , bircok yazini okudum , en azindan insan olarak bizlerin acligini dogru anlamda doyurur diye dusunuyorum ve tabiki sanki sendeki bilgilerin daha da cok oldugunu biliyor ve onlari da buraya ekleyecegini dusunuyorum
    Ellerine , yuregine , dusuncene saglik
    hayir ve sevgiyle

    Yorum tarafından Ebru Nazli | 28/07/2007 | Cevapla

  4. Sevgili Nazlı,
    İlgin için çok teşekkür ederim. :) Yazılarım eğer bir parçacık farkindalık oluşturuyorsa, gerisi gelecektir. ;) Sevgiler.

    Yorum tarafından yurderi | 29/07/2007 | Cevapla

  5. Merhaba hocam, nasılsınız? Beni hatırlamanız için anlatmam lazım.D.İ.D derneğinden…Spor salonunda yoga yapıyorduk..Yoga bitiminde, sohbet bölümünde
    (hani soru soruyordum) hatırlamışsınızdır.Hocam daha önceleri araştırıyordum, sizinle ilgili yazı, vesaire bulamıyordum. Şimdi buldum.Vaktim nispetinde okudum.Sizde (çok önemli olan) samimiyet,olgun bilge insan olma,ve sabrı etrafınızdaki insanlara aşılama,öğretme,insan hayatında çok önemli yer tutan-Doğru Nefes Alma- bunun yanında birçok şey… Melek Şener ALLAHA EMANET OLUN

    Yorum tarafından melek | 11/04/2008 | Cevapla

  6. Merhaba Melek hanım, hatırlamaz olur muyum, çok sevindim. :)Bilgi birikimlerimi ve düşüncelerimi böyle bir ortamda paylaşmak istedim ve bu blogu oluşturdum. Faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana. Güzel sözleriniz için ayrıca çok teşekkür ederim. Siz de ALLAH’a emanet olun.

    Sevgiler.

    Yorum tarafından yurderi | 12/04/2008 | Cevapla

  7. Sevgili Erol Ağabey,öncelikle iyiki bu siteyi yapmışsın eline, kafana sağlık. İnsanın aradığı şeyleri burada bulması çok güzel. Sana herhangi bir önerim olamaz haşa. Zira sen zaten herzaman yenilikçi ve kendini geliştirensin. Sen neye ihtiyacımız olduğunu bilen ve bunu çok iyi kavrayansın. İşte bu yüzden siten bolluk ve bereket içinde yüzüyor.

    Sevgi ve Işıkla Kal

    Yorum tarafından Janet Otoğlu | 09/07/2008 | Cevapla

  8. Kişisel gelişimime katkıda bulunduğunuz için teşekkürler iyiki bu siteyi yapmışsınız malesef herkes sizin gibi bilgisini paylaşmıyor diğer aydınlara da örnek olur inşallah.
    Yolunuz aydınlık ve mutlulukla dolsun.

    Yorum tarafından Aysun Yılmaz | 16/09/2009 | Cevapla

    • İlginiz ve güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim Aysun hanım. Sevgiyle kalın.

      Yorum tarafından yurderi | 16/09/2009 | Cevapla

  9. Merhaba Erol bey;

    Aydınlanma ve farkındalık yolunda bilinç açılması çalışmaları yaparken;tekamül ile ilgili araştırmalarımda sitenizle karşılaştım ve şimdi her yazıyı tek tek okuyorum ve okudukça da huzurla doluyorum.Öncelikle böyle bir siteyi bizlerle paylaştığınız ve keşfettiğiniz sevgi ve paylaşım konusundaki yararlı bilgiler için sonsuz teşekkürler ediyorum.Ben Ankarada yaşıyorum,sizinle tanışmayı,sohbet etmeyi ve farkındalıklarınızdan yararlanmayı çok isterim.Tekrar çok teşekkür ediyor ve enerji ve sevgi dolu günler diliyorum.

    Feyza Figen GÜLER

    Yorum tarafından FİGEN | 12/10/2009 | Cevapla

    • Sevgili Feyza hanım… Sizin gibi bilinçli okuyucuların sitedeki yazılardan yararlandığını duymak, beni sizlerle daha çok şeyi paylaşmaya doğru itiyor. :) İlginiz ve değerlendirmeleriniz için aslında ben çok teşekkür ederim.

      Sevgi ve ışıkla kalın.

      Yorum tarafından yurderi | 13/10/2009 | Cevapla

  10. Merhaba Erol bey,gerçekten güzel bir site olmuş.Yüreğinize ve emeğinize sağlıK.Bundan sonra paylaşımlarınızı daha yakından takip edeceğim.İnsana huzur veren,insanın ruhunu aydınlatan ve kendin olmayı gösteren çok güzel bir anlatım tarzınız ve üslupunuz var.Çok teşekkür ederim size.Yüreğinizden sevgi hiç eksilmesin.

    Yorum tarafından güzide | 23/02/2010 | Cevapla

    • Sevgili Güzide hanım…İlginiz ve değerlendirmeleriniz için ben çok teşekkür ederim.

      Sevgiyle kalın.

      Yorum tarafından yurderi | 25/02/2010 | Cevapla

  11. kendimde kendimi aradığım şu günlerde böyle bir siteyi bulmam iyi oldu.gerçekten çok güzel bir site.sevgiler:)

    Yorum tarafından muhammed | 01/07/2010 | Cevapla

  12. Sevgili Erol bey, Findhorn Celselerini ararken bloğunuzla karşılaştım, paylaştıklarınız gerçekten çok özel ve güzel. İzninizi almadan Facebook ‘ta paylaşma gafletinde bulundum bazılarını. Sonradan aklıma geldi izin almak, umarım bana kızmazsınız. Ama paylaşımlarınızı kendime saklamanın haksızlık olduğunu düşünerek bu hatayı yaptım. Umarım özrümü kabul edersiniz. ve kabul ederseniz diğer yazılarınızı da paylaşmayı çok isterim . Bu arada ben de İzmit’te yaşıyorum, eğer burada bir eğitim verirseniz katılmayı çok isterim. Güzel paylaşımlarınız için çok ama çok teşekkürler.

    Yorum tarafından Hülya Onaran | 26/11/2011 | Cevapla

    • Merhaba Hülya hanım. Kaynak göstererek istediğiniz yazıyı paylaşabilirsiniz. Sevgiler.

      Yorum tarafından yurderi | 26/11/2011 | Cevapla

  13. Şuan yaşadığım şeylerin yazılı hali karşıma çıktı çok şaşırdım resmen kendimi buldum çokkk ama çokk teşekkürler kesinlikle sizi görmek tanımak derslerinizede katılmak isterim erol bey

    Yorum tarafından Neslişah | 26/10/2014 | Cevapla

  14. Degerli Erol Kardesimizin bu guzel cabalarini takdirle kutluyorum. Hepimizin ve hepinizin yolu acik olsun. Sevgi ile kalin

    Yorum tarafından Osman gedikoglu | 16/01/2015 | Cevapla

  15. Allahim ne guzel yazmizsiniz, ne guzel seyler yazmizsiniz. O kadar iyi hissettim ki yazilarinizi okurken, hem evrenle aranizdaki size ozel reaksiyonu bizimle paylasma comertligini gosterdiginiz için hem de ruhumu, zihnimi ve duygularimi boylesine tatmin edici bilgilere ulasabildigim için.
    Kendimi tanima ve Evren ile Sevgi ve Barisla butunlesme yolunda yururken umarim bana bir ustad olarak Siz guzel enerjilerinizi yollarsiniz.

    Cok tesekkur ederim.

    Yorum tarafından Gulcan Demir | 20/09/2015 | Cevapla

    • Faydalı olabilmişsem ne mutlu bana… Evrensel yolculuğunuzda başarılar dilerim. Sevgiler.

      Yorum tarafından yurderi | 23/09/2015 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

